tisdag 16 augusti 2011

strax tillbaka

Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt.
Jag har varit ganska upptagen de senaste dagarna med mycket jobb samtidigt som jag har haft fullt upp med att packa ihop min lägenhet och flyttstäda.
Imorgon börjar min resa hemåt mot de värmländska skogarna. Jag hoppar på första bussen kl.07.10 imorgonbitti och om allt går som planerat så är jag hemma 28 timmar senare.

Så jag ber er vara lite tålmodiga med mig :) Om ett par dagar kommer jag vara tillbaka här och uppdatera er ordentligt!

Lite snabbt kan jag dock säga att jag fortfarande kämpar med ett enormt sockersug (som jag tyvärr gett efter för lite väl många gånger..)
men jag ger inte upp!
Hemma i värmland har jag dessutom en våg och ett måttband. Så på torsdag ska jag väga in mig och ta mina mått.
Känns lite pirrigt, jag tror tyvärr att jag kan ha gått upp några kilon under sommaren. Men vi får se.
I april vägde jag runt 75kg...

To be continued....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar