söndag 19 februari 2012

oops i did it again!

hehe, jag är ju verkligen sämst på att hålla en blogg vid liv.
Hade helt glömt bort att jag börjat skriva här igen.

hur som helst, jag ska åka utomlands om exakt 31 dagar. Så nu har jag alltså en månad på mig att komma i form. DET om något borde ju motivera mig!

jag driter i lchf. Jag tror helt och hållet på idén, men just nu funkar det inte i mitt liv. Så jag satsar på lightprodukter istället. Just nu iallafall. En vacker dag SKA jag klara av att köra lchf. Men inte riktigt än. tyvärr.

Jag ska börja dagarna med ett glas kallt vatten och sen en svart kopp kaffe (så förbränningen kommer igång)
Vid lediga dagar ska jag ta en morgonpromenad efter detta!
Sedan blir det frukost i form av en portion havregrynsgröt med kanel och socker, ett knäckebröd samt ett ägg.
Mellanmål (antagligen i skolan) blir en proteinshake och två clementiner.
Lunch: typ 2dl makaroner och två stekta ägg (blandas, som äggröra med pastan och med massa chili)
sen blir det mellanmål igen, proteinshake och kanske en frukt till (eller två frukter som en sallad med lite kvarg eller lättyoghurt)
Sen blir det antagligen en timmes träning och en proteinshake direkt efter det.
Kvällsmål får bli ett kokt ägg och två knäckebröd.
vet inte riktigt hur många kalorier det blir, får försöka räkna ut det, men det borde väl bli bra :)

Hårdträning minst 4 dagar i veckan!


Nu måste jag tyvärr plugga lite, har EXTREMT mycket att göra i skolan just nu. Hatar det. Stressen gör att jag gå upp i vikt (hinner inte träna så mycket som jag vill. äter mer samt mår psykiskt dåligt!)
Meeeen, jag ska inte knäckas. Jag SKA klara detta :)
Blir en timma core plus 15 min cykling i eftermiddag! Och direkt efter det ska den där flygresan till utlandet bokas :) Wohooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar