onsdag 8 februari 2012

box

ojdå, jag glömde visst bort att jag börjat blogga igen. Men nu är jag här :)
Angående mitt träningsschema så går det bra. Igår cyklade jag i tio minuter innan yogapasset och ikväll blir det alltså box. ska bli spännande, har aldrig testat på ett sånt pass förut. hoppas på rejäl trningsverk imorgon!
När det gäller maten så går det skitdåligt. Jag äter allt. Och mycket! Meeen men.
jag känner att jag är i en ganska jobbig period psykiskt. FFår inte riktigt ordning på mina tankar. Det snurrar ganska ordentligt när det gäller framtidsplaner och så... så jag tror det är därför jag proppa i mig alla dessa onyttigheter. Sitter dessutom hemma hela dagarna och BORDE plugga, men jag orkar inte. istället äter jag muffins och choklad...
men skitsamma, ett steg i taget. just nu är det träningen som gäller.
Är fortfarande förkyld och det är skittrist. men förhoppningsvis går det över trots att jag tränar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar