fredag 9 september 2011

förlåt...

Jag borde ha uppdaterat här för längesedan... Men jag har haft fullt upp och tyvärr valt att prioritera bort både bloggen och 100-dagars utmaningen.

Jag har börjat plugga på universitetet och de senaste två veckorna har varit fullspäckade med ny information, böcker som ska läsas, föreläsningar, nya bekantskaper... Jag har även försökt vara med på nollningen om kvällarna. Jättekul, absolut, ingen tvekan om det. MEN. det tar på krafterna. Idag har jag beslutat mig för att hoppa över två föreläsningar eftersom jag inte alls mår bra. Halsen gör ont och jag har antagligen feber.

Så, nu vet ni det. 

När det gäller 100-dagars utmaningen så valde jag att helt lägga den åt sidan. Alla fester och aktiviteter med nya klassen innebär mycket onyttigheter både som dricka och ätbart.
Det känns i kroppen vill jag lova. Uppsvullen som bara den och antagligen ännu nåt kilo tyngre.

Men nästa vecka är nollningen över, och då kommer jag förhoppningsvis ha lite mer tid över för mig själv.
Då blir det träning några dagar i veckan (bara jag blir frisk först..) och mindre alkohol och godis!

men jag tror inte jag kommer uppdatera här så mycket... Jag är ju ändå inte med i utmaningen längre.

Hoppas det går bra för alla er andra!!!! :)
kramar

1 kommentar:

  1. Jo det blir ju massa fester och grejer när man börjar plugga, kanske svårt att kombinera med nyttigheter :)

    SvaraRadera